<

Påsk & allt för länge sen.

Oj! Det var väl ett bra tag sen jag var inne & skrev, kan säga att jag har haft en rejäl svacka. Har inte orkat skriva någonting även att jag har endel att berätta. Det har redan gått typ 1 måndag och 2 veckor sen jag & min älskling blev tillsammans. Och jag kan inte mer än säga att vi har det kanon bra, helt sjukt vad kär man kan bli ibland. :) Sitter just nu hos mormor & morfar med, blev att åka hit & äta påskmat. Har gömt 14 påskägg, grävde ner Gabirels i en snöhög för att han skulle få leta ett tag, han hade klagat på att han jämt får dom lätta platserna. Idag var han inte lika katig om den saken ;) Sedan ville morfar att vi alla skulle köra fotbollstävling, så han ställde upp två pinnar rätt nära varandra sen skulle alla försöka skjuta i mål. William och mamma klarade av utmaningen men morfar delade ut pris till oss alla, eller barnbarnen. 100 kr kvar,  han blev 900 kr fattigare. Men kul har det varit och just nu sitter alla & kollar på barca matchen. Var nere ett tag och kollade men drog mig upp hit för att skriva lite. Får se vart kvällen slutar, är rätt sugen på att knäppa en & annan.
Puss/patricia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback