<

Abra-kadabra

I have a problem! Om jag ändå kunde trolla, gud vad glad jag skulle va då. Slippa alla problem, va helt problemfri. Vem vill inte vara det liksom ? Okej vissa problem kanske är roliga som hur man ska komma hem en sen natt när man har smitit ut. Eller nej inte riktigt så är det väl? Jag har aldrig behövt göra det iaf, fast ja kommer ihåg en gång. När ja gick i 7:an, hade precis blivit tsm med en kille i 8:an & fått nya kompisar. Jag blev jätte bra kompis med en som hette Patricia, roligt ju. Likadant namn som mig, men vi fick för oss att vi skulle tälta på min bakgård. Sen planerade vi att vi skulle rymma senare på kvällen med två andra killar i samma ålder (det är tillåtet att skratta). Iaf så sa vi godnatt till mamma & dom & gick ut till tältet, precis när vi ska gå in går dom två killarna förbi & säger att vi ska göra det nu. Blåsta som vi var tänkte vi oss inte för utan smiter emellan häcken & följer med. Det vi inte såg var att Mamma,Patrik & millan stod ute på altanen, men dom märkte inget förän lite senare. Och hur det slutade kan vi ta en annan gång, för nu ska jag göra mig en iskaffe & njuta av att det snart är looooooooooooooooooooooooooooooooov.
Puss/patricia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback