<

Vem vill bli miljonär.

Hellu folk. Sitter fortfarande hos mormor & morfar. Igår var det en chill dag, det enda vi gjorde var att äta & spela spel, vi spelade "vem vill bli miljonär" & tro det eller ej men vi vann 3 miljoner kr. Dock inte på riktigt, men när vi hade spelat klart kom det upp att man kunde skicka en en lapp med ett nummer på så kunde man vinna en resa. Så vi började hoppa som vilda hönor & leta efter lappen som fanns i "boxen". Sen kom mormor på att hon nog haed slängt lappen & vi blev helt tysta ett tag. Sen läste jag på en annan lapp & då stod det "resan är inte giltig längre". Lite irreterad jag blev, efter det satte vi oss & spelade "guinness world records", det går ut på att dom visar filmsnuttar & vi ska svara på frågor sen så får man även göra utmaningar. Spelet blev inte lika roligt längre när dom visade hur en kille stoppade in en levande fågelspindel i munnen & skulle blåsa bubblor. Efter det kunde jag knappt röra mig, hatar verkligen spindlar & kommer alltid att göra. Dom borde verkligen inte få finnas, elakt sagt men så är det. Idag har det ännu inte hänt så mycket, jag & milllan har burit in pellets åt mormor & morfar. 52 påsar, 16kg/påse. Jag är kort & inte så mkt muskler i armarna men det gick an ;) Nu ska vi färga håret på alle, så vi hörs senare.
/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback