<

Hej du sitter & stirrar ...

Hejsvej !? Jag känner att jag måste komma på något nytt att säga innan jag börjar skriva. Det har inte hänt så mycket sen jag sist va inne och skrev, förutom att jag vart helt slut i kroppen efter att jag gått en jävla bit, ursäkta ordspråket. Men ni kommer aldrig ana hur jobbigt det var. Så direkt när ja kom hem somnade ja som en stock & vaknade av att syster stod & sjöng för sig själv. Söka idol? Ne tror inte det. Har också kollat på Navy CIS & jag tycker det är så bra + att Tony är så snygg ;). Jag & min kåååmpiiis hampus har pratat lite om att dra utomlands på sommarlovet innan 3:an, vilket jag tycker är en bra idée. Vi skulle säkert ha kanon kul för jag har lagd märke till att vi har samma roliga humor & gillar typ samma saker. Men det får man planera lite mer när det närmar sig, ska ju som sagt till kreta den 9 september & det är mkt närmre dit :D. Förövrigt läste dessies blogg nyss & jag stör mig på henne varenda gång jag är inne där. Hur gammal är hon? som mig, 93:a? Men hon tror hon är mkt äldre, hon trycker upp brösten alldeles för mkt & gör sig dummare än vad hon redan är. Stackars flicka säger jag bara (någon måste söka hjälp). Aja nu ska jag göra mig en iskaffe & bara njuta av den här roliga onsdagskvällen hm. Ha't bra suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback