<

on my way.

Hellu. Sitter eller jag ligger här i sängen ännu en dag till, känns som om jag missar för mkt i skolan. Men det tar snabba jag igen så fort jag blir frisk. Ligger & lyssnar på musik (ovanligt). Och funderar lite, mina tankar brukar vara ganska konstiga men det får ni nöja er med;) Eller jag började redan fundera igår & funderade direkt när jag vaknade.
"varför födas om man ändå ska dö?" 
Ja nu menar inte jag att ja inte vill leva, men varför ska man dö för? Det är väl bara leva livet & leva tills man är siså där 100000000000 år, okej man skulle verkligen se ut som ett russin. Men eftersom alla produkter som kommer hela tiden som gör att man ser yngre ut, det borde väl hjälpa? Kanske inte, men en fråga jag alltid har haft sen jag var liten som jag aldrig kommer få svar på innan jag försvinner är:
VAFAN HÄNDER EFTER MAN HAR DÖTT?
Nu ska jag fortsätta läsa, paows blogg, äckel dessies blogg, kissiepissies blogg, kenzas, dennis, fokis & grisbellas. Ja jag tycker alla är riktigt jobbiga men jag läser dom ändå, man dras med av deras skitsnack.
BYE / p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback