<

Plugg...

...IS !? Har suttit & pluggat hela kvällen, men har allt för mycket i skolan nu!
 Igår spenderade jag min kväll hos oscar, vi kollade på film & let's dance. Jag behöver inte nämna att det var mysigt för det fattar ni väl om ni inte är trögfattade. Somnade typ vid 01.00 tror ja, dock vaknade vi 7 timmar senare och kunde inte sova även att man var trött! Mamma & Patrik skulle komma & hämta mig vid 9 tiden för då blev min syster utskriver från sjukhuset (hon har opererat sin brutna näsa). Men dom kom inte förän 12 så vi gjorde allt & inget under den tiden. Imorgon blir det att kolla på fotboll i vimmerby sen får jag se vad som händer. Vi är lediga på måndag så åker hem till kalmar då sen så kommer nog oscar till mig.
Ganska gutt för man har ju sovmorgon på tisdag, men syster stannar ju hemma i h-fred hela veckan så lär ju bli ensamt när man väl är ensam hemma. Nu ska jag göra iskaffe & lägga mig & kolla på film.
Puss/patricia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback