<

äkta kärlek.

Jag kommer spendera all min tid på att göra dig lika lycklig som du gör mig. Du är det bästa som hänt mig och dom här 4 månaderna med dig har vart så underbara. För ett tag sen träffade jag världens underbaraste kille, dock var jag lite tveksam på om jag skulle träffa honom eller inte. Idag ångrar jag inte det för något i hela världen. Kommer ihåg allt precis, det var fredag 19 februari jag hade vart sjuk hela veckan och skulle ner till stan för att möta upp min syster så vi kunde ta tåget hem tillsammans. Jag gick med på att gå förbi hans lägenhet och prata. Jag var piss nervös för jag visste inte vad jag skulle säga? Men tur att någon var pratglad, han pratade på och allt började kännas ok. Han var så söt med sitt fina leende, sina bruna ögon, sin perfekta längd. Han är helt perfekt för mig! Synd bara att vi hade sportlov hela veckan efter så vi träffades inte på en hel vecka. Men vi skrev sms, pratade i telefon hela tiden typ. Varje natt somnade jag med ett stort leende på läpparna för att han gjorde mig så lyckligt genom att bara prata i telefon och skriva sms. Idag 4 månader, 2 dagar har vi det underbart. Jag älskar Oscar så sjukt mycket att det inte finns ord till att beskriva det för honom. Han är mitt livs största kärlek.
Oscar Green<3


Kommentarer
Postat av: Älsk

aw älskling du är allt för mig!

2010-06-21 @ 23:21:33
Postat av: xiaoxin

Article is very good, I like , I would definitely put it link to my friend, thank you for sharing.

2010-12-08 @ 08:38:40
URL: http://www.uggsbootssole.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback