<

Allt & Inget.

Sitter här igen, har virus i halsen som sagt & det suger lika mycket som när Anja Persson kraschade innan målet igår & missade OS- silvret. Då förstår ni hur illa det är, fredag imorgon vilket jag verkligen längtar till! Har inte träffat min älskade familj på 3 veckor typ, så ni som tänker att det ska bli kul att flytta hemifrån kan ju tänka om .Jag kan ju ja säga till er att det är inte lika kul när ni väl har gjort det, det är faktiskt jobbigt att laga mat varenda dag, städa lägenheten, tvätta, diska! Allt sånt, sen så ska man ju hinna plugga med. 
Natten till idag var en riktigt jobbig natt må ja säga, somnade vid 5 vaknade vid 9. Är helt slut men kan inte sova, så lika bra att gå upp & dricka lite iskaffe.
Är riktigt sugen på att kolla på björn bröderna, första gången jag såg den bölade jag som en lite flicka. Tyckte den va så ledsam. Nej jag är inte känslosam men den filmen tog mig på bargärning. Har den i H-fred men funderar på att ladda hem den oh se den nu! Systra mi är i sporthallen oh spelar CIS-cupen, dom spelar mot olika skolor & jag hejar ju då såklart på min skola Larskagg, medans hon tyvärr spelar för skit skolan stagg.Fick ett sms förut & då hade dom vunnit med 3-0 hon hade gjort ett mål & passat till 2. Ja hon är familjens egna mini Zlatan. (Y
Jao, dessie är ju tillbaka från polen, stackars er stockholmare som får släpas med henne igen. Hon är en riktig plåga, förstår inte att folk tycker om hennes blogg. Jag läser den men jag hatar varenda mening hon skriver. Blää på den tösen. Kissie drar ju utomlands på lördag, skönt att slippa henne. Dock kommer hon ju blogga men ni som bor i Stockholm slipper ju se henne. Fast jag kan erkänna att hon passar mycket bättre i brunett än blont. Nu ser hon mer vuxen ut & liknar inte fjollan dessie.
Ja nu har jag rabblat upp ganska mycket faktiskt så det är bara att läsa & njuta.
Bye /p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback