<

att det jämt ska strula ..

Hej bloggen. Sitter & kollar på oth, har ju redan sett dom här avsnitterna men alltid lika kul att kolla om. speciellt på oth. Men gick inte till skolan idag iaf, har jätte ont i halsen & det är inte första gången i hela mitt liv. Nej det ska jämt strula med just halsen. Inte okej, men finns inte så mycket jag kan göra. Vänta på att det ska gå över så får se om jag går till skolan imorgon. Somnade ganska tidigt igår även att ja somnade på dagen också, men gick iaf upp halv 10 idag & kollade på film. "Sommar med Göran & Alvin & gänger 1". Så låg här & skrattade för mig själv. Det är vad som hänt hos mig idag & som sagt min underbara bror fyller 9 år idag. Grattis bubbas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback