<

!%/"

Ja ni förstår rubriken hoppas ja, om inte så 15/2 ! Ja på måndag är det ingen vanlig dag utan det är min brors födelsedag. Ni hörde rätt, min söta älskade snällaste bror fyller år. Han börjar bli en stor pojk & det tycker ja inte om:) Jo men det kommer bli kanon kul att se när han tar hem massa killkompisar & dunkar musik så mamma inte kan höra vad hon tänker. Inte för att ja tror att vår lilla Edward kommer göra det, det är nog mer det yngsta som kommer göra det. William, ja han är ju den busigaste av oss alla, så han kommer man få ha koll på mkt. Men jag älskar alla mina syskon & jag ville bara säga grattis till min bror i förväg eftersom ja inte kommer va med på hans stora dag. :( Grattis bubbis, i love you <3


Kommentarer
Postat av: Mamii

Edward hälsar tillbaka och hoppas på att du kan komma hem snart :)

puss <3

2010-02-13 @ 02:55:26
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback