<

everything in life is not easy.

Hellu "bloggen". Kanske inte ska kalla det här för någon blogg för jag är grymt dålig på att uppdatera mig, men igår skrev ja ngt kortfattat & mer orkade ja inte skriva för va jätte nere där på kvällen. Ville bara sova & stanna i mina drömmar & inte vakna upp. Men så blev det inte för klockan ringde 07.00 & jag blev tvungen till att gå upp. Skolan idag är som alla andra måndagar så behöver väl inte berätta !? Förutom att jag fick G+ på mitt svenska prov, kanske inte ngt att skryta om men jag hade knappt inte pluggat på någonting, men titta så smart man kan va. Imorgon har vi aktivitetsdag & jag & Nellie har valt boxning. Så vi börjar vid 9 & slutar typ vid 11.00, så ganska chill dag. I helgen trodde jag att ja skulle åka hem till Hultsfred men nope, min helg är fullsmockad. Fredag = Maskeradfest hos Ebba & Felicia, man ska komma som en superhjälte. Något förslag på vad man kan va ?
Lördag = Festa i Nybro, va ngt på chili tror ja det hette! Om inte så va det någon annan stans, men fest blir det.
Söndag (<3-dag) = Hade planer, men har inte den blekaste om dom finns kvar längre. Får se!

Har även hittat en bild på hotellet vi ska bo på när vi drar till Kreta den 9 September. Längtar som satan, just nu vill jag bara ta mitt pick & pack & familjen & flytta ifrån Sverige. Det är kallt & tråkigt & finns ingen normal människa vart man en flyttar i landet. BLÄ !! Aja här är bilden iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback