<

Helg.

Guuudkväll. Ja jag är helt död efter helgen, i fredags så gick jag & nellie till Malkars & dansade "strip aerobic" skit kul. Vi hr bokat in oss nästa fredag också & direkt efter det bokade vi in oss på boxning. Så tur att vi har en veckas lov nästa vecka. Iaf i fredags blev det maskeradfest, jag var batgirl, donna var blomman i powerpuffpinglorna & agnes var bubblan, nellie var supersnällasilversara. Och alla dom andra var andra superhjältar. Vi hade kanon kul, så det måste vi göra om! I igår på kvällen blev det fest igen alla <3-dag fest i nybro inne på chili. Och jag skämat inte när ja såg dagens höjdpunkt. Det var en kille kortare än mig & jag är 1.59 det är ganska kort men han var MKT kortare, han kom med värdens största fulaste brillor, ja trodde ja skulle dö av skratt! Har aldrig sett så stora, jag har målat en bild som ni ska få se. Jag delar gärna med mig av det roliga ;). Nämen det var kanon kul, fast idag är ja helt död! Vilket inte är så kul eftersom ja så gärna ville träna idag, men nellie ville sova en stund & senare kan inte ja så vi skiter i det. Ska nog kolla på sommar med göran, skulle göra det förut men somnade (Y).  Men nu ska jag gå & duscha & bli lite piggar & finare. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback