<

Living for the day, worries far away.

Hellu. Sitter & lyssnar på LW, ojoj han är så underbart bra! Inte för att skryta men jag såg han alla gånger under hultsfredfestivalen & han var lika bra varje gång. Han är helt enkelt bäst, elr nej det kan han inte va för jag är bäst. Men han är bra (Y). Mina favorit låtar med han är:
Som jag hade dig förut
kom änglar
Om du lämnade mig nu
Stackars
Hugger i sten
Kom ihåg mig
Solen i ögonen
 
Ja det är just dom låtarna jag sitter & nöter ut nu samtidigt som jag sitter & tycker synd om mig själv. Det är verkligen inte kul med att ha ont i halsen. Men hoppas det blir bättre imorgon för då ska jag gå bort till orre & kolla film. Eller det kommer jag nog göra i vilket fall, för vi skulle gjort det idag men mår ju tyävrr riktigt dåligt. För att inte bara prata om mig så vill ja passa på & säga, att jag läser Kissies,Fokis,Dessies,Kenzas & Paows bloggar varenda dag. OCh vart jag en går in så skriver dom om samma sak eller om varandra !? Om kissie skriver att hon är flygrädd ja då är helt alla dom där flygrädda eller om dessie skriver att hon sällan kollar på tv ja då kan man klicka in på kissies blogg så står det samma där. Förstår inte hur dom han bli kända på att sitta & skriva likadant? Helt sinnes sjukt, bättre jag blir känd :) Jag skulle ta världen med storm. Så fortsätt läs min blogg så ska jag visa er. Inte för att jag vill bli en känd bloggare, nej genom att läsa vad kissie & dom gör så avstår jag helst. Vi får se hur det blir i framtiden men känd kommer ja bli suckers.

Puss/patricia:*


Kommentarer
Postat av: Mamii

Krya på dig sötis, syns snart, längtar. Och när du kommer hem till mig kommer du bli frisk på dirr ;)

puss <3

2010-02-16 @ 01:23:50
URL: http://suzanamusic.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja oh jag vill hem NU! ska inte lämna huset ett sekund när jag är hemma. Ska t.o.m sova i din säng (A) PUSS<3

2010-02-16 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback