<

Lördagar är bäst.

Hellu. Har nyss vaknat & ska snart bege mig till Nellie för att hämta mina saker sen åker jag nog hem & pluggar:). Igår hände det mycket & allt var kanon kul. Jag åkte ner till stan & fikade & då kom Rasmus förbi så vi satt & snackade & efter det gick jag,rasmus & nellie på stan & kollade lite. Hon köpte ett linne (Y). Efter det gick vi alla tre upp till marcus & hade KRIG! haha. Nä men shit, va vi hoppade & höll på med varandra. Inte för att skryta men jag var bäst (A). Sen gick jag & Nellie hem till henne, gjorde i ordning oss (självklart lämnar jag kvar mina saker där) sen så går vi till hennes kusin & kollar på melodifestivalen & dippar med massa goda saker :) Sen spelade vi wii, vilket var riktigt svårt. Att köra bil med en ratt som sitter löst är inte så lätt? Inte för mig, & inte för david heller för den delen. Hörde att han var lika dålig som mig, så känner mig lugn :)

Nu ska jag gå & ta på mig sen lånar jag systers cykel för jag pallar verkligen inte att gå ^^ Går 24/7 vart ja en ska vafän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback