<

små detaljer, stor skillnad

HEJHEJHEJ. Ja i september ska jag förmodligen följa med Nellie utomlands vilket kommer bli kalas kul! Med den tjejen kan man aldrig ha tråkigt, :) & förövrigt så har jag faktiskt veckan planerad (Y)
Tisdag: Ska va med Nellie & kanske marcus & laga god mat.
Onsdag: Ska kanske umgås med en som ja träffade på Tildas fest Rasmus.
Torsdag: Kanske umgås med honom idag istället sånt som märks men måste plugga också.
Fredag:Fest!!
Lördag:Fest!
Söndag:Myskväll.
Jaa, mkt att stå i denna vecka, & blev skit lack idag när ja va i affären! Skulle köpa iskaffe då har dom inte det, så nu får jag sitta & lyssna på musik utan de! Inte okey någonstans. Nu ska jag iaf fortsätta ha det ROLIGT.
Puss/patricia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback