<

SMACK.

Hejdär. Ligger här i sängen & orkar inte röra mig. Musiken är på också, men just nu är ju självklart spotifyreklamen igång. Usch, det borde dom tabort. Blir ju bara riktigt drygt ibland. Eller så får väl ja betala istället så jag slipper det. Något som är riktigt drygt är att typ alla är i skolan & här är ja helt ensam. Får 0 av 5 toast kanon kul (Y) Och imorgon åker min kompis till spanien för att kolla på en barcelona match, hur avis får jag bli ? Mycket, det finns 3 lag ja älskar! Barcelona, Inter & LIVERPOOL. Mår mkt bättre av bare tanken på att åka till england & kolla på det bästa laget. Uuh! (A) Men inte långt kvar tills ja drar jag med, eller det låter långt om jag säger såhär " jag åker när jag börjat 2:an". Men det är faktiskt bara 7 månader kvar knappt det, Kreta här kommer jag. Ska bara ligga & steka!
Men innan jag åker så har jag ju planer inför sommaren som jag inte får glömma. Hultsfredsfestivalen är ju nog ett MÅSTE, bor inte alls långt ifrån &. Hör musiken från altanen så egentligen behöver ja inte betala 900 kr för att höra dom ? Men det ska jag, vill ju såklart se dom med. Nog med snacket. Nu ska jag gå.
Puss/patricia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback