<

to a really wonderful friend.

För ungeför två helger sen hade min klasskompis fest, vilket var självklart att man skulle gå på. Jag & två kompisar åkte dit & självklart gick vi vilse. Men allt det besvär vi la ner på att komma dit ångrar jag inte en sekund. För om vi aldrig hade åkt dit hade jag aldrig träffat Rasmus, jag kan säga att en snällare kille hittar man inte. Vi har inte känt varandra länge, men vi lär känna varandra ett jävla bra tag. Hoppas jag, för den killen är inget annat än en perfekt & underbar vän som man kan prata med om allt. Man kan lita på han till 100%, en sån killekompis borde finnas för alla. Alla har inte en sån tur, men just i denna situationen är ja flickan med guldkompisen. Han är ärlig & säger exakt vad han tycker vilket kommer hjälpa mig med mycket. Rasmus om du läser detta ska du bara veta att du är en speciell person & jag finns här för dig lika mkt som du finns för mig, vilket är väldigt mycket. you are one of the best<3

/ p


Kommentarer
Postat av: Rasmus

tack <3

2010-02-08 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback