<

Blåsningen.

Godkväll. Har nyss kollat på blåsningen & jag tyckte ju då den sista var bäst!! hehe. Är någon film på 3:an som verkade najs, men får se om jag ska fortsätta kolla på den eller om jag stänger på lite musik & njuter av dom sista timmarna innan skolan börjar. Jag vet, jag säger "stänger" på, istället för "sätter" på. Men jag har fått för mig att det låter som något helt annat ;) Om ni tänker efter så tror jag nog ni vet vad jag menar. Nu är börjar jag bli riktigt depp över att det är skola imorgon & att jag inte kommer somna tidigt ikväll heller. Blir att kolla 2 1/2 män som vanligt, sen tvinga min till sömn. Det är det enda sättet att få mig att sova :)
Men nu ska inte jag sitta & berätta för er hur svårt jag har att sova, det kan bli lite tråkigt för er. Men jag ska iallafall ta & avsluta nu & göra annat.

Puss/patricia:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback