<

Bra gjort är bättre än bra sagt!

Godkväll. Har pluggat hela dagen så nu har min hjärna slutat att fungera! Någon som kan laga den åt mig? Bara att ringa min mobil. Tycker som sagt inte om skolan just nu, har prov imorgon i svenska. Vem fan bryr sig om antiken i Grekland !? Inte jag iaf & den som gör det kan ju ta & göra mitt prov imorgon. Ska till Hultsfred imorgon, & ska absolut åka & hälsa på mormor & morfar eftersom jag inte har sett dom på ett bra tag. Sen så vill ja ju äta mammas gifflar (A) & pussa på mina bröder som tycker det är såå kul :) Veckan har gått ganska fort men är ändå trött på skiten! Helg ska det va året runt. Men måste plugga vidare så jag iaf får lite högre än G på provet =)
Puss/patricia:*

Kommentarer
Postat av: syrran

Kul rubrik!! tattare ;)

2010-01-28 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback