<

criminal smooth

Hejdär. Skola idag då, oh det finns inget bra i det just nu. Fick veta vårat nya schema & jag skulle lätt kunna byta klass så dåligt var det. Vi har alltid haft TRE dagar då vi har sovmorgon, nu har vi EN! Måndag: 08.10 - 14.00, Tisdag: 10.00 - 16.40, Onsdag: 08.10 - 16.40, Torsdag: 08.10 - 16.10, Fredag: 08.10 - 15.10 !! Ja ni ser ju själva hur otur man kan ha med ett jävla schema. Så eftersom jag var depp & mamma var i kalmar så åkte vi till modehuset & gör det vi flickor är bäst på =) SHOPPA!! Absolut, så nu är man glad igen. Fast eftersom jag snart ska plugga så försvinner mina mungipor ganska fort. Men nu ska ni få lite bilder & lägg märke till den snyggatse bilden av alla :)



Och den snyggaste bilden som jag hittade på stadium :}


Jaa, ni som tycker annat om liverpool kan ju ta oh gå :) LP är bäst!!

Puss/patricia:*


Kommentarer
Postat av: Mamii

Jag tycker att MAN U är BÄST!!!!



Men kul dag hade vi i Kalmar, måste göras om snart :)

Puss och kram :)

Ses i morgon!

2010-01-19 @ 00:42:03
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback