<

Don't want to grow up, I want to get out. Hey! Take me away.

Hejdär. Sitter i pauliström & har allmänt mysigt, men fick nyss ett samta från mamma & hon berättade att min lillebror är med på Kizz riktiga hemsida när han är Paul Stanley. Ganska coolt ju, så det är bara att gå in på mammas blogg sen trycka på länken http://suzanamusic.blogg.se :) Snart blir det tårta som min kusin har bakat men med lite hjälp & smält choklad som man ska doppa frukt i! Är redan mätt & trött efter den goda middagen men nu blir det ännu mer. Ikväll kommer jag sluta som en fet människa som är kanon trött!! Inte okej :) Haha. Nu ska jag kolla lite bloggar & facebook.

Puss/patricia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback