<

Jag är mycket smart.

Godkväll. Min rubrik har ingenting med det jag ska skriva om, ville bara tala om för er att jag är det. Så ni inte glömmer bort det :) Imorgon har jag sovmorgon, eftersom vi inte byter schema förän nästa vecka så har vi sovmorgon på onsdag & fredag också. Imorgon efter skolan så ska jag & Nellie fika & sen åker jag hem till Hultsfred för att äntligen få min Iphone. Just nu känner jag mig ganska så fet, har proppat i mig chips & dipp, vilket är nästan det bästa jag vet. Men måste nog öppna fönstret för att ta lite friskluft eller något. Får hoppas ingen läskig gubbe kommer in & tar mig. Haha!! Annars är allt kanon här på gröndalsvägen 17, trött är jag må jag säga. Så det blir väl sängen snart för en tupplur tills imorgon. Och jag kan ju tala om för er att jag har vart riktigt duktig idag, har gjort klart mina två engelska uppgifter som jag fick idag av Maria som ska vara klart tills på torsdag. Men nu slipper jag dom, nu är det att plugga till svenska provet som gäller :}
Och Rasmus Olander, jag är rolig!!

puss/patricia:*

Kommentarer
Postat av: Mamii

Mmmm...smartheten har du fått efter mig ;)

Och ät inte fööör mycket skit...gurka o morötter är nyttigt..kan även dippas (hur f-n jag nu vet det...eftersom jag älskar chips)

Puss o Kram!

..och just det...iPhone...iPhone ;))

2010-01-19 @ 00:43:48
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback