<

Lika mätt som en .. !?

Go'kväll. Efter mycket god mat, frukt doppad i choklad, godis, chips & dipp sitter jag nu här vid datorn & försöker smälta allt! Går inte så bra, är typ full av massa goda saker. Har även busat med Emilia, " du kan inte ta mig, nananana" sen så springer hon till Tanja (hennes mamma) när jag springer efter henna. Smart flicka! Imorgon blir det att jag åker till Jönköping med min mormor, merima & millan. Merima skulle kolla ngt där så vi följer med sen blir det tåg hem till kalmar. :) Men känner att jag måste gå till min & nellies blogg & skriva lite så den inte dör :)

Puss/patricia:*


Kommentarer
Postat av: Mamii

Ursäkta??? Jönköping???

Skojsar, ha det så kul! Syns ett par sekunder i morgon :)

Kramis

2010-01-23 @ 20:55:51
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback