<

Lördag.

Godmorgon, ligger fortfarande i sängen men det blir snart ändring på det. Ska upp & göra i ordning mig för att sedan åka till mormor & morfar & mysa med dom:) Ja det är väl så min lördag ser ut, och den kanske låter lite tråkig för att jag inte skriver typ vad vi ska göra. Men det blir spela spel, äta frukt doppad i choklad, chips & dipp. Ja som ni märker fettar vi oss en del, men vi behåller våra fina kroppar ändå utan att behöva banta & skit som kissie & dessie gör. PATETISKT!! :) Nu har inte jag tid att skriva mer men vi hörs sen.

Puss/patricia:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa verkligen inte Radiopojkens utmaning att driva en blogg till att

bli kändare än stockholmsbloggarna för att sedan sluta blogga.

Så stöd honom genom att följa hans blogg och sprida detta budskap

vidare. Låt inte alla kända bloggare va från sthlm. FÖLJ HONOM

PÅ: www.radiopojken.se Eller under bloglovin: Radiopojken TACK

2010-01-27 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback