<

Måndagar = korta.

Hej. Ja ni ser ju själva rubriken, jag klagade så mkt över vårt schema men när jag tänker efter så är det inte så dåligt. På måndagar slutar vi liksom 13.20 hur gutt är inte det? Eller just idag är det inte lika gutt för jag måste städa,tvätta & handlar mat! Hjälp någon !? Men iaf, imorse när jag skulle gå till skolan så kom ja inte långt förän jag började frysa som satan & hela huvudet snurrade, efter ett tag så höll jag på & kräkas. Eller om jag hade ätit frukost så hade det kommit upp men jag åt inget så det kom ingentind. Men riktigt äckligt ändå. Nu ska jag sätta på lite dunka dunka musik sen måste jag sätta fart, tiden rinner ifrån mig känner jag :)

Puss/patricia:*


Kommentarer
Postat av: Mamii

Hoppas det gick bra med taco-middagen! Syns imorgon sötisen :)

Pussar och kramar gullis :)

2010-01-25 @ 19:42:06
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback