<

Massa trött.

Hejdär. Dålig uppdatering, men har annat att göra så kommer inte sitta & be om förlåtelse bara för att jag inte har skrivit på ett tag :) Eftersom jag sov i Hultsfred igår till idag fick jag gå upp vid halv 6 & nu är jag helt slut. Har pluggat lite engelska & översatt en text. Ett plus till mig!! Så ska nog ta & vile nu, men vilket skulle betyda problem. För då kommer jag va pigg nog tilla tt vara uppe halva natten som vanligt. Har äntligen fått min Iphone, & jag tycker om den massa! Det är en mobil för mig :) Men har även fått massa i skolan vilket INTE är lika roligt, har SH prov vecka 5, har svenska prov på fredag & på fredag måste jag redovisa en kändis annars måste jag göra det för hel klass & det tänker jag då inte göra ;) hahahah. Men nu ska jag ta & gå. Vi hörs.

Puss/patricia:*


Kommentarer
Postat av: Mamii

Bra Patricia, det är bara att kämpa och plugga...det rer du ut kanon.

Syns i morgon, har gifflar till er :)

Puss och Kram :)

2010-01-21 @ 21:44:34
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback