<

P som i bäst ?

Hellu. Är hemma nu äntligen, som jag sa tidigare så hade jag & Fabbie en kanon kväll igår. Så tänkte lägga upp lite bilder så ni får se, dock har ja ingen bild på iskaffet men ni kan se framför er hur gott det ser ut :) Förövrigt så sitter jag & lyssnar på min & fabbies låt, eller jag säger att det är våran för att jag hörde den första gången med henne & vi båda älskar den. Plus att när man lyssnar på den så börjar man alltid skratta för en gång på mattelektionen skulle vi söka på låten oh då så kom den en helt annan & konstig röst så det lät förjävligt. haha. Ja låten är iaf Owl City - Fireflies :) lyssna om ni inte hört den (Y)


Och nu när jag sitter här kan ja ju passa på & visa er hur ROLIGT det är med Sh i skolan, vi har det 3 gånger varje vecka & när man har det så många gånger så blir det att vissa gör såhär. Ja ni ser ju, våra två killar i klassen har somnat. Tur att inte läraren var där på hela lektionen för hon hade betygsnack med några. Ja ingen i MP09A tycker om SH!!


puss/patricia:*


Kommentarer
Postat av: Mamii

Lilla ananastokiga Pisan :)

Åååh, va glad jag blev att det inte va du på korten som sov på lektinen =)

Puss <3

2010-01-29 @ 03:24:53
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback