<

Tacopaj tycker jag om.

Hemma i Hultsfred, oh har nyss ätit en massa tacopaj! Så spricker nog snart, men det är ju så gott :) Man blir riktigt seg av att åka tåg i 1h 30 min, så ska väl gå & lägga mig & kolla på Tv/film. Imorgon ska jag åka till Pauliström & hälsa på mormor & morfar. Kommer bli mysigt eftersom jag inte har sett dom sen julafton. Men lite deras fel att dra iväg till Egypten i två veckor. Dom kunde ju tagit med ett av sina 9 barnbarn & med det menar jag mig :D (a)

Idag efter skolan så åkte jag hem & packade sen så gick jag ner till stan för att fika med Nellie på cafécorner. Man har vart där ett par gånger så man känner igen typ massa folk som gör lika dant som vi, nöter ut fiket :) haha. Nu ska jag lyssna på lite musik & ta det allmänt chill tills John Blund kommer & söver ner mig :)
Förövrigt jag & nellie har skaffat en blogg tillsammans, så ni som läser min kan ju även gå in & läsa våran :)
http://starsofsweden.blogg.se !!

Puss/patricia:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback